Idag är en sån här bra dag

Inlägg postat: 2013-05-14   ▲   20:53:00
 
I morse skrev jag engelska nationella, readning and listening. En av snubbarna som pratade på bandet läspade något fruktansvärt och ett flertal i salen kunde inte hålla sig för skratt, what to do? Kunde inte fokusera mig de kommande 30 sekunderna efter händelsen. Ruligt. Efter det så var det presentation av UF, ung företagare. Jobbigt att sitta still i nästan tre timmar men det gick sig för att sen köpte jag nya träningskor och jagärsåhärglad. Fina och lila, lär komma bild soon. Innan min svengelska blir too bad ska jag dra mig och kolla klart på the o.c. Adios era fina fiskmåsar.
 
// Me and my starbucks cup 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback