Sommar jobb

Inlägg postat: 2013-04-22   ▲   17:22:10
Dagen har varit fylld med diskussioner som Ryssland bombar Sverige, drunkning, dykning, Justin Bieber och knappnytt. Jag tar för övrigt tillbaka det jag sagt om att det är enkelt att ta sig upp på måndagmorgnar, det är inte sant. Hade sjukt svårt att gå upp imorse och jag ångrar att jag inte låg kvar fem minuter till. Min varma säng har mitt hjärta.

Efter skolan var jag även så duktig och gick och sökte jobb. Mer än hälften sa "det är fullt men vi snor gärna ett CV ändå". Det vore ett mirakel om jag fick ett jobb till sommaren, känner att jag är lite ute i sista stund.
 
Imorgon, argumenterande tal i svenska. Kanonkul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback