Grillmys med la familia

Inlägg postat: 2013-04-20   ▲   23:36:43
Vi bestämde under dagens gång att ge oss ut och grilla. Det var sjukt mysigt och jag hade jättetrevligt. Jag och min brorson (mitten på bilden) gick även ner till havet och kasta sten. Han blev lyckligare än någonsin och jag bara njöt av vårsolen. Poetiskt.
 
Innan min bror och hans familj anlände passade jag på och kolla i ett utrymme jag aldrig varit förut, det såg ut som ett gammalt skyddsrum eller något. När jag varit där har det varit mörkt som fan och vattenfyllt, så jag tog med mig ficklampa och gummistövlar. Det var dock mindre än jag förväntat mig och bara två mindre rum, men de var spännande.
 

Även den minsta tyckte det var misigt.

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback