Bumblebee

Inlägg postat: 2013-04-29   ▲   14:54:00
Jag har verkligen ingen lust att gå till skolan nu. Dålig stämning och jag pluggar bättre på egen hand. Vet såklart att närvaron är viktig så jag ska ta mig iväg imorgon men ja, det kommer ta emot. Jag får se det som en utmaning helt enkelt.
 
Idag ska jag plugga till fysikprovet som hålls imorgon och egentligen hålla ett svenskatal men jag får se hur det blir med den saken. Hatar att prata inför folk..
 

Jag kan för i övrigt inte klaga på solen vi haft det senaste dagarna, jag verkligen trivs så otroligt bra för en gångs skull och har även hunnit med att spela golf, så jävla lyxigt. Nu ska jag packa färdigt innan jag ska åka in till Visby, ha de gött peeps.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback